21. joulukuuta 2012

Joulu tulla jolkottaa!

Missä vaiheessa lukijoiden jouluvalmistelut ovat? Minulla on vielä kolme päivää töitä tämä päivä mukaanlukien, mutta jouluaaton vietän vapaalla. Tosin vapaata ensi listassa on vähän liikaakin... Olen myös uudenvuoden vapaalla, mutta 1.1. juostaan Porissa raveja ja siellä olisi oltava skarppina heti päivällä. :) 
Nyt jännitellään, onko Pori kiinni Vuoden Poniravirata-palkinnossa. Poniravigaalaa juhlitaan helmikuussa Seinäjoella, Poria saa äänestää tästä!

Tänään piti aamusella leipoa pipareita, mutta joku ryökäle oli ostanut kaikki Prisman kivat piparimuotit, enkä halunnut tehdä muumipipareita. Käyn ostamassa viimeiset joululahjat tänään, jolloin toivottavasti saan sen piparimuotinkin käsiini ja voin huomenna töiden jälkeen laittaa piparitehtaan pystyyn. Pitänee poneillekin tehdä omat piparinsa :) Sitten kodille kunnon siivous ja joulu saa minun puolestani alkaa. Jouluaattona nautitaan anoppilan ruuista ja joulupäivänä lähdetään Vantaalle minun äitini luokse.

Pakkasesta riippuen Kurre taitaa käydä lenkillä viikonloppuna ja suunnitelmissa on myös aaton rekiretki. Toivottavasti 5-vuotias siskonpoikani Eero uskaltautuu reen kyytiin, pitänee laittaa ponille sarvet josko se houkuttelisi tonttuja metsästä etsimään :) Zoegan esikoulu jatkuu ohjasajon merkeissä heti joulunpyhien jälkeen, Idan mukaan poni on toiminut siinä hyvin ja olisi pian valmis saamaan kärryt peräänsä. Aloitetaan kuitenkin siitä mikä jo osataan. Zoegan lempinimi kotonaan on Soosi, mutta tuli lupa ja melkein ehkä kehoituskin vaihtaa se uuteen - minä olen ajatuksissani pitänyt ponia jo pari päivää Ellana. Zoegalla on niin pirun nätti pää, että yhdistän sen jostain syystä Ellaan. Huomattavasti paremmin Zoegasta silti Ellan saa, kuin Zenitasta Kurren ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti