3. elokuuta 2013

Lämmin lauantai

Minulla on vihdoin oma, uutuuttaan kiiltävä kone! Ihanaa, kun ei enää tarvi muiden koneita lainailla. :) Nyt yritän vielä opetella käyttämään photoshoppia, josko saisin uusittua ulkoasunkin.

Kurre oli tänään ajossa ihan mahtava. Sillä on ollut taas vähän ajolomaa ja näytti vähän hapanta naamaa valjastaessa, mutta metsässä juoksenteli kuitenkin iloisen halukkaasti. Hiukan kyllä hirvitti, kun risteyskohdassa yhtäkkiä ponin pää nousi, koko olemus muuttui jännittyneeksi ja vauhti kiihtyi... Poni ja minä katseltiin useampaan otteeseen taaksemme ja ihan kyllä pelkäsin mitä sieltä tulee, Kurre kun ei ole ikinä ennen noin tehnyt. Mitään ei kuitenkaan näkynyt eikä kuulunut ja poni juoksi rennosti ne muutamat vedot, mitä ajoin.

Olen itse urheillut Janitan Jaden kanssa nyt pari kertaa ja tarkoitus on urheillakin pari kertaa viikossa. Jade peräti antautui minulle eilen ja suostui tulemaan rehellisesti läpi oikealle! Vasen on hakusessa ja Janitan kanssa jutellessa tultiin lopputulokseen, että taitaa olla hierojan aika. Olen nyt keskittynyt lähinnä Jaden läpiratsastamiseen ja taivuttamiseen hieman Janitan jalkoja pidempien tassujeni avulla :) Toivottavasti vääntämisestäni on ratsukolle hyötyä. Tänään kävin liinaamassa Jaden aamulla ja alkuun hevonen oli hiukan jäykkä eilisestä, mutta vertyi nopeasti. 

Wilkku menee Kurren huomenna ja allekirjoittaneen kesälomaan on aikaa kaksi viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti